Germanische Heilkunde og læger?!
Germanische Heilkunde vil vise os vejen ud af dette åndelige månelandskab tilbage til vores intuitive, individuelle evner – til den naturlige, biologiske sameksistens med alle levende væsener, som vi har mistet.
Dr. Ryke Geerd Hamer
Video på Russisk, Slovensk, Polsk, Engelsk, Tjekkisk
Gang på gang bliver vi mødt med ønsket om, at læger skal kunne blive uddannet i overensstemmelse med Germanische Heilkunde®". Dog mener vi ikke, at dette ønske kan imødekommes på nuværende tidspunkt.
Vi vil gerne sætte ord på vores holdning:
Vi – mennesker i vor tid – fødes ind i et ”junk-samfund” og vokser op i det. Det var Dr. Hamer selv, der prægede dette begreb. Vores tanker og til dels også vores følelser formes allerede i barndommen af overbevisninger og dogmer, der strider mod vores oprindelige, biologisk betingede levemåde. Kun få mennesker er fuldt ud bevidste om dette.
Men selvom vi har en fornemmelse for det, betyder det ikke, at vi kan sige os helt fri for denne ubiologiske konditionering i vores måde at leve, tænke og reagere på.
Det er derfor, at vi – som er en helhed bestående af psyke, hjerne og organ – meget ofte reagerer, så at sige, ”unødvendigt” med Biologiske Specialprogrammer (SBS), fordi vi bærer disse forkerte, dybt rodfæstede overbevisninger i os, hvilket fører til en fejlagtig fortolkning af vores oplevelser – og fordi vi lever i et junk-samfund, hvor en ikke-biologisk, fremmedartede levemåde påtvinges os.
De såkaldte læger og såkaldte terapeuter er ingen undtagelse! De er også født ind i det samme “junk-samfund” som alle andre mennesker – og også de er vokset op i det og er også underlagt falske overbevisninger. Og på grund af deres såkaldte medicinske uddannelse er de faktisk endnu mere påvirket af det end andre mennesker!
I det følgende bruger vi bevidst formuleringen ”læge-menneske”. Det er ikke vores egen, men kommer fra folk, der har skrevet spørgsmål til os!
Altså: Hvordan skal et konventionelt uddannet læge-menneske kunne ”behandle” andre mennesker ”i henhold til Germanische Heilkunde®”, når dette læge-menneske ikke selv har forstået Germanische Heilkunde® i sin helhed og på ærlig vis har efterprøvet det på sig selv og sin familie? Først når et læge-menneske har forstået Germanische Heilkunde® for sig selv og sin familie og har verificeret forskellige Biologiske Specialprogrammer, på sin egen krop i løbet af mange år, vil han muligvis også have opnået evnen til at være til nytte for en person, der søger hjælp...
Men straks opstår det næste problem: Kan et læge-menneske – der har erfaring med Germanische Heilkunde® – overhovedet være til nytte for et andet menneske, hvis dette andet menneske ikke selv kender til Germanische Heilkunde® og selv stadig er fastlåst i den unaturlige tankegang og levemåde af vores junk-samfund? Og hvis der ydermere hersker en energi af frygt og panik overalt omkring patienten, og – selv hvis denne person måtte ønske at træffe beslutninger i overensstemmelse med Germanische Heilkunde® – ville ingen i hans netværk kunne støtte ham?
Når det er sagt, så har vi slet ikke forholdt os til lovlig udøvelse af lægegerningen i henhold til Germanische Heilkunde®! I vores junk-samfund er det forbudt for ethvert læge-menneske at »anvende« Germanische Heilkunde®. Her risikerer en læge at miste sin lægeautorisation og blive udsat for mange repressalier. Dette læge-menneske vil straks blive anklaget for mord, hvis en af hans patienter uheldigvis skulle dø. En sådan risiko, vil ingen læge-menneske tage! For det er kun inden for den konventionelle medicin, at patienter kan dø i hobetal af lægebehandlingen, uden at patientens læge bliver holdt ansvarlig strafferetlige foranstaltninger eller trusler fra statens side!
I de 40 år, der er gået siden opdagelsen af Germanische Heilkunde®, har en række uddannede læger beskæftiget sig med Dr. Hamers videnskabelige resultater. Hvor er de forsvundet hen? Hvorfor har vi igennem årene ikke opnået en hær af læger, der ønsker at hjælpe i overensstemmelse med Germanische Heilkunde®?
Hvad har ændret sig, efter Dr. Hamers død? Nogle hævder, at folk gradvist er ved at vågne op, og at der også er læger blandt de opvågnede. Ja, det kan sagtens være tilfældet, men selv disse opvågnede læger skal først finde vejen til Germanische Heilkunde®, forstå Germanische Heilkunde® og verificere den (Germanische Heilkunde®) på deres egen krop. Først herefter kan det lykkes, at deres gamle overbevisninger og dogmer ikke kommer i vejen for deres arbejde med Germanische Heilkunde® eller gør det helt umuligt…
En lang vej med nytænkning og omlæring venter foran dem. Hvis dette rent faktisk lykkes, kan de være der for andre – hensynsfuld og fuld af respekt for det levende menneske.
Dr. Hamer har flere gange forsøgt at "praktisere" Germanische Heilkunde® på private klinikker. Han grundlagde endda et universitet i Norge...
Universitet Sandefjord
Sandefjord Universitet For Germansk Ny Medicin, naturlig kunst og levemåde. [For den Germanske Nye Medisin, Naturlik Kunst og Livstil, Original på norsk)
Da Dr. Hamer gik i eksil i Norge, var det med ønsket om at fremme Germanische Heilkunde® i et land, der angiveligt var mere frit. Han ønskede at kunne praktisere og undervise. Derfor ansøgte han om tilladelse ved ”Statens helsepersonellnemnd ” i Norge. Men ansøgningen blev afvist og Dr. Hamer blev stemplet som en "uansvarlig person".
Som følge heraf indledte Dr. Hamer en retssag, da han – juridisk set – kun kunne betegnes som "uansvarlig", hvis det var bevist, at Germanische Heilkunde® var forkert. Lægeforeningen ville være nødt til at føre bevis for deres beskyldning; ellers ville det være ren og skær bagvaskelse.
Men retssagen var endnu en gang en farce... og uden nogen form for bevisførelse afslog dommeren ansøgningen uden mulighed for appel. Sideløbende med retssagen viste Norsk TV – som det er sket mange gange før i andre lande – hver eneste dag udsendelser med formål at miskreditere Dr. Hamer, med de samme gamle påstande om at han var en kriminel, der var blevet frataget sin lægeautorisation, at han havde siddet i fængsel osv., osv.
Og selvom Dr. Hamer grundlagde et universitet, hvor han ønskede at praktisere, undervise og forske i samarbejde med forskere fra forskellige fagområder (Heilkundige, fysikere, matematikere, musikere osv.), VAR DET I SIDSTE ENDE ALLIGEVEL IKKE MULIGT.
For uden at have autorisation til at praktisere, kunne man ikke behandle patienter, og uden patienter kunne man ikke undervise i Germanische Heilkunde® eller forske tværfagligt – sådan som Dr. Hamer havde ønsket sig, og hvilket krævede et universitet.
Universitetet i Sandefjord blev lukket ned meget kort tid efter grundlæggelsen. Derudover blev Dr. Hamer truet med bødestraf, hvis han ikke straks fjernede hjemmesiden for Sandefjords universitet fra internettet.
Indtil sin død forsøgte Dr. Hamer at få Germanische Heilkunde® anerkendt ved domstolene. Den sidste retssag fandt sted den 7. februar 2017, få måneder før han døde i Sandefjord.
Men alle hans forsøg mislykkedes på grund af det system, som hersker. For at få en dybere forståelse af hans kamp anbefaler vi, at du læser bogen „Einer gegen alle“, „En mod alle", som kan fås på tysk og russisk.
Nu vil vi vise jer et uddrag fra et tv-udsendelse, hvor Dr. Hamers succes bliver præsenteret i officielle statistikker: Walter Mendel, Dr. Hamers advokat, i tysk tv, 1997
Hvad var resultatet af denne overvældende succes dengang? Hvad skulle være anderledes nu? Hvorfor tror nogle, at det, som Dr. Hamer indtil sin død ikke lykkedes med at bryde igennem med, pludselig skulle være muligt nu?
I må ikke misforstå os! Selvfølgelig ville vi også sætte pris på læger, der kan hjælpe os i en nødsituation!!! Det hersker der ingen tvivl om!!!
Fordi, vi nogle gange faktisk, har brug for klinisk hjælp under forløbet af et Formålsbestemt Biologisk Specialprogram (SBS)… dog kun gældende 2-5 % af de berørte personer; i følge Dr. Hamer.
Men dette forudsætter, at de berørte personer har kendskab til Germanische Heilkunde® og så vidt muligt lever i overensstemmelse med denne viden.
Desværre er det på nuværende tidspunkt stadigvæk umuligt, at vi kan få den nødvendige klinisk hjælp, i overensstemmelse med Germanische Heilkunde, når vi har brug for!
Princippet: »Kongen er død, længe leve kongen!« fungerer ikke, når vi kigger på vores praktiserende læger i dag.
De sande Heilkundige er endnu ikke født, men når de fødes, så kan de vokse op med Germanische Heilkunde® og leve i overensstemmelse med denne viden i deres daglige liv. Først derefter vil disse Heilkundige have en tilstrækkelig stor erfaring til reelt at kunne hjælpe andre mennesker.
Indtil da må vi hjælpe os selv så godt, vi kan. Det betyder, at der ikke er nogen vej uden om at tage ansvar og det forudsætter at man sætter sig grundigt ind i Germanische Heilkunde® og efterprøver den på egen krop. Med denne viden kan vi reducere behovet for klinisk hjælp til et minimum. Med denne viden lærer vi at leve i harmoni med vores biologiske kode og naturens love. Med denne viden skaber vi små frø og derved grundlaget for en ny måde at leve sammen på i et nyt samfund, der ikke længere er fjendtligt indstillet over for os og ægte Heilkundige vil vokse op.
Men så længe de fleste mennesker ikke er suveræne og så længe størstedelen af befolkningen ikke har hverken viden om, eller erfaring med Germanische Heilkunde®, så kan vi ikke forvente, at en suveræn stat pludselig opstår af sig selv. Grundlaget for et naturligt samfund kan kun skabes af modne og suveræne mennesker.
Det er altafgørende, at mennesker forstår, at håbet om hurtig hjælp udefra, er en illusion, ligesom det er, at håbe på at vi hurtigt kan uddanne læger, der kan hjælpe os i en nødsituation. Det er afgørende for ens overlevelse at tage sin egen skæbne i egne hænder, at genlære at tage ansvar for sig selv og at lære igen at være uafhængig og selvstændig.
Det er vores mål. Og det indebærer at vi tænker i generationer.
Det forstår modstanderne af Germanische Heilkunde® – de tænker i generationer! Vi er nødt til at lære at tænke sådan igen.
Ved første øjekast er denne vej ikke populær, og den fører dig ikke til rigdom (hvis rigdom defineres ved at tjene flere penge). Men ved at lære at tænke sådan, vil Germanische Heilkunde® sprede sig på lang sigt.
At agere selvstændigt, er det første vigtige skridt i implementeringen af Germanische Heilkunde®. Det „at lade sig behandle passivt“ findes ikke i Germanische Heilkunde® . Patienten, eller rettere sagt den pågældende person, er „chefen for forløbet“, som Dr. Hamer altid huskede os på. Og det er ikke uden grund, at Dr. Hamer valgte udtrykket „chefen for forløbet“. Dr. Hamer gentog gang på gang, at Germanische Heilkunde® ikke er et værksted der udglatter og reparerer den konventionelle medicins fejlbehandlinger og Germanische Heilkunde® bør på ingen måde opfattes som et eller andet slags reparationsværksted.
Søgen efter hjælpsomme terapeuter og læger er en fælde. Selvom det er fristende, fører det os i den forkerte retning og væk fra den faktiske implementering af Germanische Heilkunde® i vores familier, som er selve kernen i vores samfund.
Som Dr. Hamer altid sagde:
„Germanische Heilkunde® er ikke mulig uden en retsstat, og en retsstat er ikke mulig uden Germanische Heilkunde®...
... Uanset hvor denne retsstat måtte ligge, skal det blot være en ægte retsstat – uden en »stat i staten«, uden mafia, uden frimurerloger og religiøse institutioner inden for staten, uden propagandamaskiner, der tilhører »staten i staten«. En stat altså, hvor alle mennesker, reelt, har samme rettigheder, samme værdighed, samme frihed.“
Citat fra Dr. Hamers brev den 21.12.2007
GENIET og det STORE MENNESKE – Dr. Ryke Geerd Hamer – en KÆMPER og en VIS LÆGE – er gået bort...
Nu er det vores tur – os, de „almindelige“ mennesker. Kun vi kan bane vejen for gennembruddet af Germanische Heilkunde® og dermed for en retsstat. Og vi gør det ved at lære ærligt om Germanische Heilkunde® og ved at leve i overensstemmelse med denne viden.